Stel… je ziet wereldwijd kansen voor geitenmelk. Wat doe je dan? Je lanceert een nieuw internationaal zuivelmerk. Met een onkoeilijk goed idee. Goatfully is een commerce-first brand met slimme producten van geitenzuivel. En met een attitude die een geitengrijns op je gezicht tovert.

Goatfully is in vijf maanden vanaf de stalbodem nieuw ontwikkeld. Het begon allemaal met een stevig onderzoek naar het complete concurrentieveld en commerciële kansen. Dat groeide uit tot een scherpe positionering en een product roadmap helemaal geoptimaliseerd voor e-commerce. 

Uit de strategische basis werden de merknaam, de identiteit en het productdesign geboren. Een slim commerce platform, een doordachte performance aanpak en prikkelende communicatie deden de rest. En dat allemaal in no time to market.

Goatfully… een geitelijk goed verhaal over een prikkelend merk met vernieuwende producten en enthousiaste klanten.

Goatfully - Full of Goaty Goodness
Credits
klant: Ausnutria - bureau: Adwise - strategie: Huib Maaskant - concept: Huib Maaskant,
Jolanda Grutter - art direction: Jolanda Grutter - verpakking design: Loes Berends - copy: Huib Maaskant
Back to Top